EnigmaSeo

16 Σημαντικοί Παράγοντες Κατάταξης Website

‣ Απευθείας επισκέψεις στο website
Όταν ο χρήστης ‘καταλήγει’ κατευθείαν από μόνος του στην ιστοσελίδα χωρίς να έχει πατήσει link απο αλλού ή την έχει στους σελιδοδείκτες του

‣ Χρόνος στο website
Πόση ώρα μένει ο χρήστης στην ιστοσελίδα

‣ Πόσες σελίδες ανοίγουν οι χρήστες
Σελίδες που ανοίγει κατά την περιήγηση του

‣ Ποσοστό εγκατάλειψης
Σε τι ποσοστό οι χρήστες εγκαταλείπουν την ιστοσελίδα χωρίς να κάνουν κάτι όπως να πατήσουν ένα link

‣ Συνολικές αναφορές ιστοτόπων
Αν αναφέρονται άλλα αξιόπιστα website

‣ Συνολικά backlinks
Πόσες αναφορές έχει η ιστοσελίδα μας από άλλους, ιδανικά θέλουμε από αξιόπιστες πηγές

‣ Συνολικά follow-backlinks
Αν οι ιστότοποι που μας αναφέρουν ‘μας κοινοποιούν ως κύρια πηγή στις μηχανές αναζήτησης’. Τα no-follow links συνήθως χρησιμοποιούνται απο τα social media αλλά και πάλι είναι χρήσιμα γιατί αυξάνουν την επισκεψιμότητα. Καλό είναι να αποφεύγονται links από spam και αναξιόπιστα websites

‣ Μέγεθος περιεχομένου
Από πόσες λέξεις αποτελείται το υλικό. Πλέον οι μηχανές αναζήτησης δεν δίνουν κατάταξη σε κείμενα που έχουν φτιαχτεί απο AI οπότε είναι καλό να δίνεται προσοχή και στην ποιότητα

‣ Ασφάλεια website (HTTPS)
Σημαντικό το website να διαθέτει πιστοποιητικό ασφαλείας SSL (Secure Sockets Layer) περισσότερα για το SSL Clouflare

‣ Συνολικά anchor
Είναι οι λέξεις εντός των κειμένων που περιέχουν link

‣ Λέξη κλειδί στο anchor

‣ Λέξη κλειδί στα κείμενα

‣ Πυκνότητα λέξεων κλειδιών
Πόσες φορές χρησιμοποιείται η λέξη που στοχεύουμε

‣ Λέξη κλειδί στον τίτλο της ιστοσελίδας

‣ Λέξη κλειδί στο meta description
Είναι η περιγραφή της σελίδας

‣ Βίντεο στην σελίδα
Ιδανικά το θέλουμε απο πλατφόρμες όπως το youtube γιατί αν το ανεβάσουμε κατευθείαν στην ιστοσελίδα αυξάνεται ο χρόνος φόρτωσης της